Lac De Verde Golf Club – Amromco Energy Golf Cup – Impresii despre teren și concurs – Hole in One
Please follow and like us:
Visit Us
LinkedIn
INSTAGRAM

Lac de Verde Golf Club a fost printre puținele locații în care nu am ajuns de când am început să scriu pentru Golf în România. Îmi doresc tare mult să ajung la toate terenurile de golf, simulatoare, driving range, școli de golf din țara noastră.

La terenuri stau foarte bine, am jucat pe șapte terenuri din opt: Clubul Diplomatic, Transilvania Golf Club, Sun Garden Golf Club, King’s Land Country Club, Golf Club Timișoara – Tite Golfresort, Golf Club Paul Tomiță și în weekendul care tocmai a trecut am jucat și pe Lac De Verde Golf Club.

Rămâne de bifat Selas Golf & Polo Club și bineînțeles cel de-al nouălea teren de golf din România – Theodora Golf Club – care are inaugurarea oficială pe 14 octombrie și sunt tare bucuros că voi fi prezent la eveniment. Țin să precizez că pe Theodora Golf Club se va putea juca doar din primăvara care urmează.

Pe partea de simulatoare și driving range încă nu am fost la Stejarii Driving Range, GolfRoom și noul Champ DuGolf deschis oficial acum câteva zile.

Povestea

O cunoșteam pe Alexandra Popescu, managerul clubului Lac de Verde Golf Club, doar din mediul virtual. În plus ne-am auzit de câteva ori la telefon în ultimul an. Este persoana care îmi trimite periodic update-uri de la club ( concursuri, evenimente, etc ) informații utile pe care apoi le împărtășesc pe blog.

Mai mult decât atât a fost persoana care a avut ideea acestui articol ( Where to play golf in Romania & What to Visit ) pe care vă recomand să îl distribuiți în mediul virtual. Mi-am dorit tare mult să ajung să o cunosc atât pe Alexandra cât și comunitatea jucătorilor care joacă pe Lac De Verde Golf Club.

Zis și făcut: m-am înscris la Cupa Toamnei Amromco Energy. Am luat fetele cu mine ( soția și pe cea mică ) iar vineri spre seară ( după un drum extrem de greu ) am ajuns în Breaza la clubul de golf. Nu am mai avut timp pentru a juca câteva găuri, de fapt cred că din cauza oboselii nu le-am jucat. Recunosc că am luat la pas traseul numărul 1, traseul numărul 2, traseul numărul 8 și respectiv traseul numărul 9.

Nu foarte înguste și PAR 3 toate cele amintite mai sus. Totuși terenul unde joc și mă antrenez este King’s Land Golf Club, care are cele mai înguste farwayuri din RO :).

Facilități Lac de Verde Golf Club

Păreri, impresii – Lac de Verde Golf Club

PAR 4, traseul 5 - Lac De Verde Golf Club

Traseul 5 – PAR 4 – Lac De Verde

La prima vedere terenul pare ușor dar nu este deloc așa. Chiar dacă traseul 1 are indexul cel mai scăzut, după nivelul meu de joc aș spune că traseul 5 ( PAR 4 ) ar fi cel mai dificil. Mă tot gândesc și acum la cine are hcp între 36 – 54 ce crosă își aleg din golf bag ?

Ți-e și frică să dai de acolo pentru că ai în față multe obstacole. Distanța este 360 de metri în coborâre, arbuști la mică distanță de tee, traseul nr. 4 ( mult sub, dar e acolo ), copaci, ceva poduleț și apoi un landing zone cu dealuri înconjurat de pădure în dreapta și în stânga nici nu mai țin minte :).

La prima trecere am dat o lovitură cu driverul meu King Cobra F7+ genială aș putea spune. Am trecut de toate obstacolele iar mingea a mers perfect drept și a ajuns până la 40 de metri de green. Și a doua trecere a fost bună dar nu chiar perfectă deoarece mi-a rămas pe ultimul deal ( uphill ) și mai aveam aproximativ 80 de metri fară să văd steagul.

PAR 3, traseul 6 - Lac De Verde Golf Club

Traseul 6 – PAR 3 – Lac De Verde

Traseul 6 – PAR 3

Ca și priveliște mi-a plăcut cel mai mult traseul cu numărul 6, PAR 3 – 155 de metri în coborâre abruptă. Panorama asupra orașului Breaza așezat între munți, păduri și văi este absolut magnifică. Este acel traseu de care îți vei aduce aminte întotdeauna. Acel traseu care face unic fiecare teren de golf iar când mă voi gândi la clubul Lac de Verde Golf Club îmi voi aminti cu siguranță despre acest traseu.

Un Pitch am sperat să fie de ajuns pentru a pune mingea pe green însă atât la prima trecere cât și la a doua am fost scurt de green cu aproximativ 3 – 4 m. O lovitură aproape perfectă, înaltă, dreaptă dar totuși scurtă. Copaci atât în stânga cât și în dreapta, orice greșeală faci aici, ești taxat imediat.

PAR 4, traseul 4 - Lac De Verde Golf Club

Traseul 4 – PAR 4 – Lac De Verde

Adevăratul Golgota al terenurilor din România este traseul cu numărul 4. Un PAR 4 cu 260 de metri distanța, uphill, fară să vezi steagul de pe green. Apropo de asta, marea greșeală pe care mi-o asum și de care îmi pare rău că am facut-o a fost să duc cu mine push cart-ul și bag-ul mare.

Ok, am scos 5 crose din totalul de 14 înainte de concurs dar chiar și așa recomand cu mare căldură un bag mic pe care îl luați în spate și o analiză atentă a croselor pe care le puneți înăuntru.

Și cum spunea prietenul Nacu Florin pe propria pagină de facebook…. un long drive de la Oradea la Breaza mi-a adus pentru prima dată de când joc golf, trofeul Longest Drive, exact la acest traseu.

Concluzie teren Lac de Verde Golf Club

Un teren complex cu dificultate mare care te solicită la maxim din toate punctele de vedere. Dacă înveți golf aici cred că nu ai nici o problemă să joci pe terenurile de afară sau pe alte terenuri de golf din România. Am rămas cu impresia că am jucat bine și mai precaut ca niciodată ( mai puțin ultimele două cupe ). Cu un total de 36 de puncte înseamnă că mi-am jucat hcp-ul, nu destul pentru o clasare pe podium.

Așa cum recomand să încercați toate terenurile din România, recomand și acum să treceți pe la, Lac De Verde Golf Club cu mare încredere. Perioada ideală este probabil primăvara și toamna deoarece greenurile suferă și aici în timpul lunilor calde. Există irigație pe suprafața de green însă aceasta nu este automată ci manuală.

Comunitatea jucătorilor care joacă acolo, este partea care mi-a plăcut cel mai mult la acest club. Oameni calzi, primitori, zâmbăreți care au aceeași pasiune – jocul de golf. Le mulțumesc pe această cale pentru că în ciuda vremii reci de la munte mi-au făcut șederea mai călduroasă.

Despre Amromco Energy Golf Cup

Au fost 45 de jucători înscriși și urma să avem flighturi de 5 dar am impresia că nu au fost mai mulți de 36 – 40, pentru că în flightul meu au fost până la urmă patru jucători. Startul s-a dat la ora 10:00 în sistem shot-gun.

Aproximativ 5 ore a durat parcurgerea terenului. Băuturile energizante de la green-ul trei și respectiv prajiturile delicioase de la tee-ul cu numărul unu au fost cireașa de pe tort.

Categorii de joc și speciale:Premii - Lac De Verde Golf Club

• 0 – 9 – stroke play
  • 9,1 – 18 – stableford
  • 18,1 – 36 – stableford ( cu maxim 28 hcp acceptat la calcul )
  • nearest to the pin la gaura 7
  • longest drive la traseul patru

Parteneri și Sponsori

Amromco Energy, Alira Vinul, Lac de Verde, Sewa Hotels, Awa Dent, Alexandrion Grup, Editura Ascedent.

Hole in One

Dragoș a înscris un Hole in One - Lac De Verde Golf Club

Alături de Dragoș

Anul acesta am fost la câteva concursuri unde au existat autoturisme puse la bătaie pentru un HOLE in ONE. Știm cu toții că este foarte dificil să înscrii unul, mai ales în competiție. Șansele sunt foarte reduse. Aproximativ 1 la 12500 pentru amatori și 1 la 2500 pentru PRO dar și aceste numere sunt doar o medie.

În concurs la terenurile de golf din România a mai înscris colegul nostru Stelian Aldea acum doi ani la SunGarden Golf Club. Acolo cu mare noroc, ceea ce ai nevoie pentru un AS. Dacă știți alte persoane care au înscris un Hole in One pe terenurile din România ( în concurs ) nu uitați să îmi scrieți detalii.

Și totuși se poate așa cum ne-a demonstrat sâmbătă, jucătorul Dragoș Bădiță. A reușit un AS, primul lui AS de când joacă golf. Chiar în concurs, pe terenul casei – Lac de Verde Golf Club. Poate ar trebui să îl întrebăm pe Dragoș câte lovituri de golf a dat de la început și până acum :). Până aflăm răspunsul zic să îi transmiteți felicitări, pentru că merită.

O plasmă TV oferită de Sewa Hotels a fost premiul pentru un Hole in One.

După această deplasare și acest concurs rămân cu amintiri frumoase și cu noi prieteni cărora le mulțumesc încă o dată pentru tot sprijinul oferit.

Galerie Foto

INSTAGRAM

2 Comments

• sorin ungureanu Posted octombrie 2, 2017 11:19 am

Nu stiam ca tu esti blogger-ul Golf in Romania, a fost o placere sa jucam Lac de Verde impreuna la Autumn Cup 2017, ma bucur ca ti-a placut atmosfera de la clubul nostru, sper sa ne revedem si pe alte terenuri de golf din Romania (avem sanse mari, din nefericire nu sunt prea multe!)
    Sugestia mea pentru toti golferii romani este sa incerce sa schimbe mentalitatea inradacinata la noi ca golful este un joc/ sport al “elitelor”, “sportul regilor”, ceva exclusivist si distant – media ar avea un rol important in schimbarea acestei mentalitati, iar blogul tau este un admirabil exemplu in acest sens.
    La buna vedere!
    Sorin Ungureanu – Brasov

• Pacurar Calin Posted octombrie 3, 2017 9:49 am

Sorin Mulțumesc pentru joc, pentru cuvintele frumoase și feedback

Adauga comentariu

Adresa de email nu va fi publica. Campurile marcate cu "*" sunt obligatorii.